Partennu pri mari di N. Martoglio



Addiu, munnu 'ngannusu e tradituri,
ju ti salutu e partu pri lu mari,
nuru lu pettu, vrazza e pedi nuri,
ccu la natura vogghiu cuntrastari.

Megghiu timpesti, megghiu riuturi,
e di li pisci fàrisi mangiari,
chi sòffriri li peni di l'amuri
e di lu 'ngannu li turmenti amari.

Addiu pri sempri, addiu! troppu duluri
mi costi, munnu, e non ti pozzu amari;
scava pri tutti li to' sipurturi,

ma l'ossa mei non ti li vogghiu dari;
dintra lu mari, virdi di culuri,
'ntra l'unni so' mi vogghiu ripusari!


(il continente visto dall'isola)

Commenti

  1. Ciao Rosaria, bella questa foto, lo sai io adesso sto imparando qualcosa in siciliano ma ancora non capisco molto,però mi sembra carino questo dialetto.

    Saluti !

    RispondiElimina
  2. Ciao Juana, sono sempre felice di leggerti.
    Il mio dialetto è .... una lingua. Figurati vien difficile pure a me.
    Scusa, ma come mai impari pure il siciliano?
    Un caro saluto
    Rosaria

    RispondiElimina
  3. Ciao Rosaria, non ti ho risposto prima perche non aveva visto la domanda...come mai imparo pure il siciliano ? Voglio imparare questa lingua perche il mio amore è di Ragusa.

    Siamo lontano, ma forse presto starò li, ti chiedo una preghiera x noi.

    Saluti !!

    RispondiElimina

Posta un commento

Grazie per aver risposto.

Post popolari in questo blog

SAN MARTINO

Il Polo Chimico