Lamento di un popolano al Cristo crocifisso

Lamento di un popolano al Cristo crocifisso _______________________ di Lionardo Vigo (Acireale 1799 - 1879)__________________________________________ poesia dedicata ai "poveri cristi" della ducea di Bronte_____________________________________________ Un servu, tempu fa di chista chiazza, ccussì priava a Cristu e cci dicia: "Signuri! U me patruni mi strapazza! Mi tratta commu un cani inta la via; tuttu si pigghia ccu la so manazza macari a vita e dici chi nun è a mia. Si ppò mi lagnu cchiù peggiu mi minazza, a bbastunati mi lliscia u pilu e m'impriggiunia. Quindi, ti pregu, chista mala razza, distruggila tu, Cristu, ppi mia! ____________________________________________________________________ Risposta del Cristo: "E ttu, forsi, hai ciunchi li brazza? Oppuri l'hai inchiuvati commu a mia? Cu voli a giustizzia si la fazza Né speri cìautru la faria ppi tia. Si ttu si omu e nun si na testa pazza, metti a fruttu sta sintenza mia: iu nun saria supra chista cruciazza S'avissi fattu quantu dissi a ttia".

Commenti

Post popolari in questo blog

SAN MARTINO

Il Polo Chimico