Ascoltare il silenzio di una Lentini nell'oblio.....

In punta di piedi entrare nel silenzio. Il silenzio delle strade, delle viuzze, dei cortili, di un quartiere. Entrare nel silenzio in silenzio. Ascoltare il silenzio di una Lentini nell'oblio.....
Giacomo da Lentini - Meravigliosa - mente - un amor mi distringe - e mi tene ad ogn’ora. - Com’om che pone mente - in altro exemplo pinge - la simile pintura, - così, bella, facc’eo, - che ’nfra lo core meo - porto la tua figura. -
"Mi battu cu la petra e pigghiu e lassu / 'ncorpu la mazza, 'ncorpu lu piccuni / e travagghiannu 'ngnornu di gran passu / sprimutu arrestu comu nu limiuni. / E lu patrunu mi talìa d'arrassu / torci lu coddu comu 'n lucirtuni / ju a travagghiari e iddu a stari a spassu! / Chista ch'è liggi, munnu lazzaruni? / Ma poi cangiu pinseri e mi cunfortu / pirchì mi vidu 'ntornu a tanti ciuri / di majiu e di sinapi ammezzu n'ortu. / E trova menza paci l'arma mia, / e cantu tra lu sbriu e lu duluri / e di tuttu ni fazzu puisia! / (Ciccio Carrà Tringali 1929)

Commenti

Post popolari in questo blog

SAN MARTINO

Il Polo Chimico